Az ORF forgatócsoportja és rangos napilapok hazánkat ajánlják az osztrák turistáknak

A magyar tenger mellett kampányoló kisfilmek üzenete: Balaton a családosok paradicsoma. A több mint félmillió olvasóval rendelkező osztrák Kurier, valamint a negyedmilliós olvasóközönséggel rendelkező OÖ Nachrichten ugyancsak az elmúlt hetekben jelentették meg többoldalas, élményszerű leírásokban gazdag, vendégcsalogató cikkeiket az újságírók magyarországi tapasztalatai nyomán. Az említett cikkek a Magyar Turizmus Zrt. nemzetközi tanulmányútja alapján készültek, amely során a társaság gyerekestül hívta meg a nemzetközi sajtó jeles képviselőit, hogy a családok szempontjából teszteljék hazánkat mint ideális nyaralási helyszínt. A jól sikerült tanulmányút eredményeként Ausztria legolvasottabb lapjai bennfentes részletességgel és igen meggyőző érvekkel invitálják az osztrák családokat Magyarországra, ahol libegőzéstől kezdve az úszó buszon át, a Velencei-tó kalandos nádrengetegén keresztül a Korda Filmstúdióig és a vasúti élményparkig számos egyedülálló élmény várja a kalandokat és pihenést kereső családokat. A konkrét szállás, útvonal és programtippeket egyaránt tartalmazó cikkek hírértéke 30 ezer euró, az ORF kisfilmé pedig ennek többszöröse.
Az MT Zrt. sajtóaktivitásának köszönhetően egy átlagos hónapban mintegy 80-100 ezer eurós (25 millió forint) hírértéket jelentenek a sajtóutak és hírlevelek alapján Ausztriában megjelenő pozitív hangvételű cikkek, tudósítások. A B2C piac sajátosságainak megfelelően, az MT Zrt. bécsi irodája folyamatosan indít sajtóutakat Magyarországra, hogy a megjelent cikkeken keresztül is osztrák turistákat csábítson hazánkba. Tapasztalatok és a piaci eredmények alapján a sajtóutak igen hatékony és eredményes eszköznek bizonyulnak a célcsoport meggyőzése szempontjából, ugyanis felmérések szerint az osztrákok 52%-a az újságcikkekben olvasottak alapján hoz döntést úti célja kiválasztásakor.
Az MT Zrt. piaci stratégiájának megfelelően, az elmúlt hónapokban elsősorban az egészségturizmusunkról és a Balatonról szóltak az osztrák sajtóban rólunk megjelent cikkek, az elmúlt hetekben pedig már inkább a Velencei-tó és a családi tippek voltak a „slágerek”. Az MT Zrt. ausztriai képviseletének folyamatban lévő kampányairól, valamint marketing- és üzleti tervéről további információ itt: http://www.ungarn-tourismus.at/magyar-sarok

Ez is érdekelhet...

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.