Magyarországot is érintő roadshow indult Németország turisztikai népszerűsítésére

A rendezvény öt ország hét városában népszerűsíti a német városokat és Németország vasúttal való felfedezését. A túra a dániai Koldingból indul, és Koppenhágán át egészen Budapestig tart – további állomásai Varsó, Prága, Brno és Pozsony.
Az akcióval a növekvő piacok kultúra iránt érdeklődő célcsoportjait szólítja meg.
A DZT összesen 60 várost és azok és azok látványosságait mutatja be kulturális úti célként.
Dernovics László, a Német Turisztikai Hivatal képviselet-vezetője elmondta: a magyar utazók körében Németország a második legkedveltebb úti cél.
A hivatal adatai szerint a gazdasági válság miatti 2009-es visszaesés után a németországi beutazások 2010-ben 14,5 százalékos növekedéssel rekorderedményt hoztak. A magyar vendégéjszakák száma először lépte át a félmilliós határt, a több mint 9 ággyal rendelkező német szálláshelyeken és kempingekben 510 ezer éjszakát töltöttek el a magyar utazók.
A magyar beutazások száma Németországban 2011 január-júniusa között 22,1 százalékkal nőtt az előző év azonos időszakához képest – ismertette a képviselet vezetője.

 

 

MTI

 


Ez is érdekelhet...

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.