Sikeres volt a Magyar Turizmus Zrt. és az Emirates Airlines közös tanulmányútja

Az Emirates Airlines a legfontosabb utazási irodai partnereit hívta meg Dubaiból. Ezek között hazánk vendége volt az Omeir Travel Agency, az Abu Dhabi Travel Bureau, az Al Rostamani Travel & Holidays, a Gray Mackenzie Travel, a Bin Harmal Travel & Tourism, az Al Jaraf Travel, az Asia Travel & Tourism, valamint az Emirates Airlines vezető képviselője. Magyarország Abu Dhabi Nagykövetsége teljes körű segítséget nyújtott a vízumkiadásokban, Velez Béla kulturális szakdiplomata közreműködésével.
Az Emirates partnerirodái mellett részt vett a tanulmányúton a Thomas Cook egyiptomi irodavezetője és az Egypt Airlines hivatásturisztikai részlegének vezetője, továbbá a dubai Al Tayer iroda konferenciaturizmusért felelős munkatársa is. Utóbbi cégeket kifejezetten a Business Travel Show-ra hívta meg a Magyar Turizmus Zrt.
Az utazási szakemberek alaposan megismerhették fővárosunk nevezetességeit, valamint elsősorban a célcsoportnak megfelelő luxusszállodákat és –szolgáltatásokat. Tárgyalásokat folytattak magyarországi hivatásturisztikai szolgáltatókkal a Business Travel Show-n (BTS) október 12-én, majd a szakmai rendezvény hivatalos esti fogadásán is részt vettek a Gróf Széchenyi Rendezvényhajón. Ellátogattak még többek között a Parlamentbe, a Margitszigetre, az Operaházba, a Duna Palotába, a Nagyvásárcsarnokba és egy interaktív kincskereső programon is részt vettek Budapest belvárosában. Betekintést nyerhettek továbbá hazánk magas színvonalú orvosi turisztikai kínálatába is.
A fővároson kívül Hévízre és Sárvárra is elutaztak, hogy megismerjék világhírű gyógy- és wellness szolgáltatásainkat. Hévízen együtt ebédeltek Papp Gáborral, Hévíz Város polgármesterével, Kepli Józseffel, Hévíz Város alpolgármesterével, Könnyid László turizmusért felelős alpolgármesterrel, Gelencsér János képviselővel és Horváth Orsolyával, a Hévíz Turisztikai Nonprofit Kft., ügyvezető igazgatójával. A szervezők célja az volt, hogy a szakemberek minél átfogóbb ismereteket szerezzenek Magyarország turisztikai kínálatáról, ezért az arab piac utazóinak érdeklődésére számot tartó legfontosabb turisztikai termékek bemutatásából, hazánk folklór művészetének és lovas-hagyományainak bemutatása sem maradhatott ki.
A tanulmányút egyik programjaként a szakemberek meghallgathatták Czunyi Tímea, a Magyar Turizmus Zrt. nemzetközi piacfejlesztési menedzserének előadását is Magyarország, kiemelten Budapest és Hévíz turisztikai kínálatáról, valamint arról, hogy az MT Zrt. Piacfejlesztési Irodája hogyan tudja az arab irodák értékesítési munkáját segíteni. Az előadásban külön felhívták a figyelmet az MT Zrt. jelenleg is zajló hivatásturisztikai kampányára és a kampányhoz való csatlakozási lehetőségre.
A tanulmányút végén az arab szakemberek rendkívül pozitívan nyilatkoztak Magyarországról: a szolgáltatások minősége, a szolgáltatók segítőkészsége, udvariassága, hazánk természeti és kulturális értékei mind olyan színvonalat képviselnek véleményük szerint, ami nagyszerű élményt adhat az Öböl-menti országokból Magyarországra látogató turistáknak.

Ez is érdekelhet...

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.