travelAIR: új repülőtéri magazin indul
A „travelAIR” magazin megjelentetésével fontos elemmel bővül hazánk legfontosabb légi kapujának kínálata, hiszen a repülőtéren megforduló magyar- és nemzetközi olvasóközönség már régóta várt egy ilyen típusú kiadványra. A Budapest Airport pályázati úton kiválasztott partnere a La Femme magazint is jegyző Silver Kiadó Kft. lett.
A nemzetközi színvonalú, nívós repülőtéri lap kifejezetten az utasok számára készül, ennek érdekében a repülőtér utazóközönségének szóló magyar és angol nyelvű minőségi tartalmak és utazással kapcsolatos érdekességek, információk egyaránt helyet kapnak a magazin hasábjain. Az ingyenesen hozzáférhető magazin a repülőtér valamennyi termináljában elérhető lesz az ún. földi és légi oldalakon, a tranzit és a VIP várókban.
„A Budapest Airport Zrt. színvonalas, informatív, szórakoztató, kétnyelvű magazint kíván indítani, amely megfelel annak a nemzetközi szinten is egyedülálló minőségnek, amelyet a nemrég megnyílt SkyCourt képvisel.” mondta Hardy Mihály. A Budapest Airport Zrt. kommunikációs igazgatója hozzátette: „A döntést befolyásolta, hogy a Silver Kiadó komplex javaslatot készített, s nem csupán a magazin kreatív koncepciójára, nevére, arculatára, hanem disztribúciójára és kereskedelmi stratégiájára is megoldással állt elő.”
„Büszkék vagyunk rá, hogy a Budapest Airport Zrt. első magazinját mi készíthetjük az elkövetkező években. Bízunk benne, hogy a magazin kreatív koncepciója mellett a kiadónk által képviselt szakmai értékek is szerepet játszottak a döntésben.” hangsúlyozta Barta Zsolt. A Silver Kiadó ügyvezető igazgatója kiemelte: „A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér Magyarország egyik legfontosabb kapuja. Fontos, hogy a hozzánk látogató vagy éppen a légikikötőben átutazóként megforduló utasok, és természetesen a magyar célközönség minden olyan információt megkapjon, amely összefüggésben lehet utazásával, a repülőtéren töltött idejével. Célunk, hogy olyan igényes magyar és angol nyelvű magazint kapjon az olvasó a kezébe, amely nem csupán a hasznos információkat tartalmazza, hanem segít kellemesen eltölteni az időt. Emellett olyan turisztikai tartalmakat kínál, amely kedvet csinál a Magyarországra utazáshoz, a hungarikumok bemutatásával pedig hazánk hírnevét öregbíti.”
Hét cég pályázott a repülőtér induló negyedéves magazinjának elkészítésére. A Silver Kiadó, amely a La Femme prémium női magazin kiadója is egyben, egyedi megoldásokat javasló integrált megvalósítási ötleteivel hívta fel magára a figyelmet.
Az ingyenes kiadvány 30 ezer példányban megjelenő bemutató száma decemberben készül el, márciustól pedig negyedévente, szezonális váltásban várja olvasóit. Kedvező fogadtatás esetén a Budapest Airport és a Silver Kiadó tervezi a magazin példányszámának emelését.