Hatékony és eredményes volt az MT Zrt. online-kampánya Ausztriában
A Magyar Turizmus Zrt. ausztriai képviselete a rendkívül csapadékos júliusi időjárás ellentételezéseként augusztus elejétől online forgalomélénkítő kampányt indított, amelynek célja a hazai egészségturisztikai szolgáltatások és az aktuális nyári wellness-ajánlatok népszerűsítése volt a szomszédos Ausztriában. A taktikai kampány keretében az egyik legnépszerűbb osztrák hírportálhoz (www.news.at) tartozó online felületeken találkozhattak a nyaralásra és az egészségtudatos életmódra nyitott potenciális turisták a központi üzenettel, miszerint „Magyarország az egészség forrása”. A kampány során, hazai szolgáltatók konkrét foglalható üdülési ajánlatokkal is alátámasztották azt az érvrendszert, miszerint hazánk az egészségturizmus nagyhatalma, ahol ár-érték arányban igen kedvező, ugyanakkor rendkívül magas minőségű szolgáltatásokat lehet igénybe venni. Az elmúlt napokban befejeződött, háromhetes akció teljes időtartama alatt 350.000 célcsoportba tartozó látogatókontaktust regisztráltak a woman.at nyitólapján és a news.at/life/reise rovatban elhelyezett magyar ajánlatok, amelyek közel kétezer „klikket” generáltak. Az ajánlatok a hónap végéig kiemelt helyen elhelyezésre kerülnek még az MT Zrt. ausztriai külképviseletének ungarn-tourismus.at honlapján is. A nyári hónapokban tanulmányutakkal, sajtótájékoztatókkal, utcai nagyközönségi akciókkal további számos sajtómegjelenést generált az MT Zrt. Ausztriában, amelyek üzenete erősítette a nyáron futó egyéb online és rádiós kampányok hatását. Ausztria hazánk második legnagyobb turisztikai forráspiaca, s a rövid üdülések terén hazánk dobogós utazási célterület az osztrákok számára. Az idei év első felében a KSH legfrissebb felmérése szerint 4 százalékkal nőtt az osztrák vendégéjszakák száma a hazai szállodákban. Az MT Zrt. ausztriai képviseletének kampányairól, valamint marketing és üzleti tervéről további információ itt: http://www.ungarn-tourismus.at/magyar-sarok