Olvasók keltik jó hírét a magyar fürdőknek Münchenben
A www.mein-weg-nach-ungarn.de szolgáltatás ismertségének növelése érdekében az első félév során számos közös akcióra, újsághirdetésre került már sor. Az egyik legkomplexebb akció, amelynek lényege, hogy az újság olvasói tesztelik a többi olvasó számára az adott desztinációt, az egyik népszerű, mintegy 450 ezer olvasóval rendelkező bajor napilappal, a Münchner Merkur/tz-tel közösen valósult meg. Az újság pünkösdkor egy egyoldalas összefoglalóban hirdette meg az akciót, felkínálva az olvasóknak a lehetőséget, hogy pályázzanak a tesztelő szerepre, azaz röviden indokolják meg, hogy miért szeretnének egy egyhetes wellness üdülésen részt venni. A több száz érdeklődő közül három, különböző korosztályt képviselő pár került kiválasztásra, akik az akcióban részt vevő 3 hotelt – Hévízen a Danubius Health Spa Resortot, Sárváron a Spirit Hotel Thermal Spa-t, Zalakaroson pedig a Hotel Karos Spa-t – próbálhatták ki a nyár folyamán. A szerencsés nyerteseket az újság július elején, hétvégi számában egy féloldalas hírben mutatta be „Fürdés a lélek számára“ címmel.
Az elmúlt hétvégén pedig a Münchner Merkur Reise rovatában egy egyoldalas összefoglalóban megjelentek a színes fotókkal is illusztrált élménybeszámolók, melyeket olvasva bátran elmondható, hogy a magyar fürdők fiatalok, középkorúak és idősebbek számára is feledhetetlen élményt nyújtanak.