Sikeres magyar megjelenés Bajorország legnagyobb turisztikai kiállításán
A több mint 50 országból érkezett 1200 kiállító 5 napon át mintegy 70 ezer négyzetméteren mutatta be ajánlatait. A vásár díszvendége Magyarország után idén Szlovénia volt. Az új, élményközpontú tematikának, a színes programoknak, változatos kínálatnak is köszönhetően, a kiállítást ebben az évben 25%-kal többen, azaz kb. 120 ezren keresték fel, köztük feltűnően sok fiatal és kisgyerekes család.
A Magyar Turizmus Zrt. standja a stratégiai célokkal összhangban, idén is a Magyarországi vizek jelentőségére kívánta felhívni a figyelmet. Ebben az évben 60 négyzetméteren 13 társkiállító adott információt személyesen, illetve kiadvány segítségével az érdeklődök számára. A magyar ajánlatokat Molnár László látványpéksége tette még kívánatosabbá. Emellett a Magyar Turizmus Zrt. marketingtervének megfelelően, az egészségturizmus kínálatot képviselve a Zahnklinik Ungarn fogászati tanácsadása várta a látogatókat. A tavalyi nagy sikerű Facebook akció után, amikor is az MT Zrt. németországi képviselete és a Zahnklinik Ungarn együttesen „varázsolt mosolyt“ az akció nyertesének az arcára, az érdeklődők a standon készült fotójukkal idén is benevezhettek az újabb közös Facebook akcióba, melynek nyertese ezúttal 5000 euró értékű fogászati kezelést nyer Magyarországon.